Soccer Mommy – circle the drain (Official Music Video)

Soccer Mommy – circle the drain (Official Music Video)


Antonio Breitenberg

Related Posts

49 thoughts on “Soccer Mommy – circle the drain (Official Music Video)

  1. Catherine Philip Lepcha says:

    In love already❤

  2. Lo-Fi Surfer says:

    <3 U Mommy

  3. Bé Tôm says:

    I’m at school and I’m watching this with my data

    So worth it

  4. Dat Boy Benjamin says:

    Omg 😳

  5. nahomie says:

    whaaat??!!

  6. LuLu says:

    ❤️❤️❤️

  7. Chris says:

    love it already

  8. elbow pasta says:

    AHHHHH

  9. Ririn dkaaa says:

    Wey you back, good job💛

  10. Cosmic says:

    💖🧡💖

  11. Nohelia says:

    Yesssssss girl

  12. Shayla Jade says:

    Sooo love this band. Come to Albany, NY?

  13. wan wans says:

    so cool

  14. angelo says:

    i love you soooo much

  15. ThefrypodiPod says:

    Here

  16. nahimgood says:

    Is that Nicole Hause & Sean Malto skating?

  17. Glumo says:

    This feels so surprisingly nostalgic

  18. allieallieallie says:

    Modern Avril Lavigne vibes 🙌🏼 keep rockin’, Sophie 💖

  19. Alas DOTA 2 says:

    I needed this song to tide me over to the new AJJ album, which will, hopefully, tide me over until 'color theory' is out.

  20. KPTrainham says:

    Love it! Can't stop listening…

  21. Figs3 says:

    So far every song from the new album sound like a 90's jam! I'm here for it.

  22. Sergio Salazar says:

    YUP YUP YUP

  23. Salvador Saenz says:

    Took me to complete different time and I loved it! Please never stop making music you're my favorite artist

  24. R O D R I G O says:

    I love you and your songs <3333

  25. the meme machine says:

    I ADORE IT SCORPIO RISING QUEEN

  26. brandon christian says:

    you blessed us

  27. Khaled Merheb says:

    Sophie is state of mind <3

  28. pjredpill says:

    i would do anything for you to whisper in my left ear.

  29. I was Here says:

    Go off 👏🔥🖤

  30. I was Here says:

    🖤

  31. JenSP says:

    The vibes!! I love everything, can't wait for the album.

  32. Christine Jackson says:

    Come back to Tucson!! Would love to see y'all a third time

  33. cicobuffy says:

    She’s just the best and I can’t wait to see her in Manchester!

  34. K says:

    omg legend . <3

  35. sackof potatoes says:

    another bop

  36. ToasteeJP says:

    Much love from a long time fan. Like seeing you explore new styles 🙂

  37. mixolydian mode says:

    Soccer Mommy makes me happy because the music is so good.

  38. tehgentlegiant says:

    what a fun music video for a song about depression

  39. magdiel says:

    very nice

  40. sd nop says:

    How is she not more popular?

  41. The Little Itty Bitty Pity Show says:

    Alright another video from my front yard , literally

  42. Shelby Sanders says:

    I love this.

  43. dry potato and jam says:

    She's amazing

  44. JD Jenkins says:

    God, this is so good. I’m so glad I found you.

  45. Hasna Avni says:

    okay miss aoty

  46. indigoのふうか says:

    I'm waiting you for a long time.
    Please come to Osaka, Japan!!

  47. OneSilentGiant says:

    983. under 1k baby!

    mini van and Soccer Mommy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *