GUY-IN-A-SUIT (Surfer: Episode #1)

GUY-IN-A-SUIT (Surfer: Episode #1)


Antonio Breitenberg

Related Posts

100 thoughts on “GUY-IN-A-SUIT (Surfer: Episode #1)

  1. pogan1983 says:

    This is how Dragons do. Guess how i know…

  2. Yahaira Alcantara says:

    sesiso😍😡👩‍👩‍👧👩‍👩‍👧‍👧👨‍👨‍👧‍👦👯👵🏿👺

  3. Nigel Kitchen says:

    Skatebord of a diving bord🙊

  4. charlie wolf says:

    water sking

  5. c doi says:

    chaundj daodjaddddddddddddddd

  6. c doi says:

    csansj dtdnscdcvkacy d
    ddaudyddja

  7. Christian Kramer says:

    YOU ROCK DUDE

  8. Terrilian Reya says:

    WOW!  So THAT'S where you get the "surf" in your channel handle name.  Activity? Is hunting allowed in Japan?  Perhaps small game? How about, depending on the time of year and temperature, snorkeling or scuba-diving?

  9. Terrilian Reya says:

    My figurative hat is off to you, sir!  Bungee is not for the faint of heart.  My husband and I have promised our oldest sky-diving on his 18th birthday.  I'm hoping it won't be the only time he'll want to jump out of a perfectly good airplane but next time, it may be on Uncle Squeeze's dime!  Good luck in all of your pursuits but be careful!  God Bless.

  10. ten toes down Shenanigans says:

    You're such a gangster dude

  11. Danilo luna says:

    ES FEO NO TRATEN DE LIMPIAR LA PANTALLA ,
    CONTESTENME LA PREGUNTA

  12. harolbog and shrekmaster 420 ASMR says:

    test flight number 1 failed fell in water oh fuk i cant belive youve done this

  13. Yobana Garcia says:

    que cul

  14. heyscuba says:

    loved it,.. where's the skiing vids,..?

  15. Handy FX says:

    sensei what are you doin??? LOL

  16. Unbound says:

    Suit! Up! How I Meet Your Mother reference.

  17. Zodiak34 says:

    NEWS PAYPAH NEWS PAYPAH

  18. Antonio's productions says:

    WI dedicated you fll

  19. wael Bakry says:

    C

  20. wael Bakry says:

    Oops I think btw first vid I saw but I persanoly think pool

  21. Natasha does blogs Everyday says:

    pool

  22. Ericsurf6 says:

    Hey Guys! Help me out….What adventure is next for Guy-in-a-Suit? Vote using the poll card (top right icon on video screen) Thanks!

  23. awesome wow says:

    idk hb skydiving

  24. Gogooyago says:

    Just watched this again! Definitely classic ES6! Love all the camera angles & the music is perfect! It's fun watching you have fun!

  25. Erika Pareja says:

    soccer

  26. Anabel Martinez says:

    skidiving

  27. EeriestChip4010 Yeet says:

    Eating tons of hamburgers🍩🍪🍩🍪🍩🍪🍩🍪🍩🍪🍩🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍘🍰🍰🎂🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍮🎂🎂🎂🎂🎂🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍢🍢🍢🍢🍢🍢🍢

  28. Leo Mendieta says:

    foot bal

  29. Emily Yang says:

    Is this real

  30. Yawan Sabir says:

    gym

  31. Rhys_Creane-11 says:

    fifa

  32. Rhys_Creane-11 says:

    Please

  33. Rhys_Creane-11 says:

    man

  34. Johana Barboza says:

    leb

  35. Gamer D123 says:

    do foot ball plz

  36. Radek Šinágl says:

    super

  37. mindh heart123 says:

    can you do singing

  38. Rani Khory says:

    sky diving

  39. Ramiro Armenta says:

    play soccer please!!!!!

  40. Lorymx Corona says:

    wow….que loco you are the best

  41. sophie ouk says:

    skydive pls lol

  42. larry sekishiro says:

    hope you lost some cash in your pockets je je je je LoL next time wear some heavy cement boots then you sink to the bottom and end up in Davy's Jones Locker LoL

  43. iyatass says:

    skimboarding please!!!!

  44. เด็ก บาซ่า says:

    Hello, I do not know what your name is, I'm from Thailand, I'm not good at English.

  45. ก็มาดิ ค้าบบบ says:

    OmG

  46. uhuy uhuy says:

    what about sumo sir?

  47. FreeMind1028 says:

    Ninja Warrior obstacles! 😀

  48. Ross Harris says:

    ONE WAY TO KEEP DA SUIT CLEAN ERIC ! PING PONG HAS BEEN A COOL SPORT, FOR MANY YEARS. IT WOULD LEND ADDITIONAL 'CLASS' TO THE SPORT ? ERIC ? MAYBE IF YOU HAD SOME X-TRA TIME, YOU COULD DO SOME 'PING' IN A SUIT ? P.S. REALLY HAD FUN WATCHING THE 26 K ! WOW !

  49. Imaad Hussain says:

    a boat

  50. butter myballs says:

    What a dick

  51. KaHeAlAnI HiLl says:

    U.f.c. fight

  52. Dwight Turner says:

    Eric am da man.

  53. Peg Tooth says:

    I've watched this like ten times, Eric.

  54. Notyouitsme says:

    This video is a dad joke i love him

  55. JahJah says:

    lol that was funny

  56. IM A Gamer says:

    When you live in a island and your boss calls you for bonus

  57. SnoopyEats 408 says:

    Lol this was so cool E … you slightly resemble Jason Bateman

  58. 尾崎主幸 says:

    That's so crazy‼️
    But so awesome‼️😂

  59. david S says:

    Lol, you're awesome dude

  60. kenia efnor says:

    Do a cart wheel in a pool

  61. t3rror5am says:

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂👌🏼

  62. Bebé kawaii says:

    Loll deberias salut en portlandiaa

  63. Stewart L says:

    The high level of this channel's cheesiness is excellent.

  64. Hazel Lee says:

    Lol super entertaining

  65. a seng says:

    It more look like 007

  66. Its Me says:

    Lets go james bond

  67. bobby a says:

    totally rad

  68. LULMIERR TV says:

    football

  69. Mike Ky says:

    So cool!!!

  70. Jay Pech says:

    Eric i can tell you have a beautiful soul my man, always enjoy your videos especially when you try all food vending machine. Thanks for the many smiles.

  71. kargosh81 says:

    Superb , like

  72. Rene Gomez says:

    Guy in a suit wakeboarding

  73. ilona badeaux says:

    This was cool.Sumo wrestling in a suit.

  74. Ender 384 says:

    LMFAO!! TOOOOO funny Jason Bateman too funny… good stuff

  75. kam bubbles says:

    Lmao love it 😂😂😂😂

  76. Morgan FreeFarm says:

    This old man is epic

  77. James Freed says:

    Guy in a suit goes to rave in japan and rolls balls with glow sticks! Plz!!!

  78. Upam Debnath says:

    Lawn tennis

  79. greg roberts says:

    Your helerous eric

  80. Edelplastic says:

    Really funny xD

  81. LIVE POLAREX NR.1-TELESCOPE says:

    hahaha 🙂

    thanks

  82. Turkey Man says:

    Cave diving.

  83. Daniela says:

    Why do I have a feeling that your kids are more mature or more grown up than dad???? I only saw them briefly but they seemed to worry about you!

  84. Tyson Moore says:

    Go snowboarding in the suit.

  85. Kota Ishijima says:

    Hahahahaha ha and Ha!

  86. Quetzel Coatl says:

    working an office job collating!

  87. Cosmin Showu says:

    Jump rope with kids.

  88. Bat Guano says:

    These surf boards are riding the wake made by the motor-boat, right? They are not being towed on a line? They are going awfully fast. Kudos to the guy-in-a-suit!

  89. Hatred says:

    Sumo wrestling

  90. SoliDeoGloria 07 says:

    I can't believe you stopped making these 😂😂😂

  91. GrimBeeWrecker3 33 says:

    Football not soccer football

  92. Zack Williams says:

    Great videos… snack pack!!

  93. roadrunner65 says:

    I love your Japan vlogs, but these guy in a suit are hilarious. Would like to see you ice skating in a suit.

  94. frank 180 says:

    love all the shows Eric surf is a jack of all trades your guy in a suit videos you got me and my five-year-old laughing over here thought I watch a throwback one

  95. mario alfonso says:

    Reminds me of the tom green show sorta

  96. Arcade Kaos says:

    This video Rules

  97. Thomas Robinson says:

    I had no idea about these videos until your livestream with John "Only in Japan" Daub.

  98. Erik Lewis says:

    Lol, this was cool and original. Maybe you can bring back "Guy in the suit" Ericsurf6? 👍

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *